PENGIKUT SETIA ♥

Saturday, January 29, 2011

berjuta tahun , hari dan bulan tidak update blog --'





okay , seperti tajuk di atas . agak bertahun aku tak update blog . nak tahu why ? hahah , mls doh nak type --'
nak mula mcm mana eh cerita aku nih ? emm okay2 first sekali dah nak sebulan aku sekolah as a form 4 . aku dapat PERDAGANGAN which is 4salman , tahun ni ckgu kata kelas 4salman baik dan ikut ckp . hahah .

okay another story is , aku sedang bergiat aktif dlm koko sbb tahun lepas sumpah boleh kira dlm stahun aku dtg koko oh . rasa mcm tahun ni nk mng roadrun lah , insyaAllah ;)

today aku demam sbb mybe sakit tekak smpi boleh demam , mcm haram jeh nak telan mknn doh . and aku dpt tahu ada lah satu minah ni kutuk aku in her blog , mcm tak perlu je kot , hahah . takapalah kalau dia kutuk aku , aku dpt pahala weh . and 'adek' aku sudah sombong oh --'

No comments:

Post a Comment