PENGIKUT SETIA ♥

Sunday, January 30, 2011

yeolbyeong (demam)


thanks for the gift justin :)





okay now im curious apa penyebaba aku boleh demam sebegini teruk . GOD ! dengan batuk setiap minit dan selsema yg tak pernah habis --' erhh takkan lah aku nak habiskan masa cuti seminggu ni dgn baring jer ? aiyoo , dah makan ubat , tapi mcm tak makan jer .


hari ni jeh dah dua kali aku muntah sampai untuk kali ketiga dah tak boleh nak keluarkan apa2 dah . hahaha agak disgusting cerita aku . then , hari ni aku boleh kira kalau berjalan . aku asyik baring jer nak ambil handphone pun tak larat . bila org msg pikir dua kali nak ambil phone sebab tak larat punya pasal --'

dan masa aku type new post ni aku type sambil baring tahu ! hahaha , lemah gila nak duduk . korang ! doakan aku cpt sembuh dari demam yg menyiksakan ni tau ! 


 GAMSAHABNIDA :)


yeah !


No comments:

Post a Comment