PENGIKUT SETIA ♥

Wednesday, February 2, 2011

lepakking di setia alam :)




 
gmbar atas hanyalah kawan saja , AJIEM ttp di hati ;)



heyyy ! pada hari selasa iaitu semalam aku dan jiran tersayang eyna telah lepak di MK di setia alam .
kita org pergi sana naik kereta yg dipandu oleh eyna . hahah . aku dgn demam yg tak baik nya lagi terpaksa pergi jugak lah sbb eyna dah paksa and semngt nak meet kawan2 di FB yg selama ni chat kat IM and wall je . kita org gerak dari rumah dlm 1 pm and smpi sana 2 lebih , hahah macm jauh sngt je lah kan setia alam tuh --' yg mnjadi kan lmbt sebb kita org sesat nak carik rumah meen . aiyooo , dan bila sampai kat MK perkara pertama yg aku buat ialah pergi tandas , haha . after that aku duduk dkt meja yg hanya khas utk geng2 lepak aku dgn eyna je .

bila dah borak and online sampai muntah , eyna and abob tingglkan aku and meen dkt MK sementara tunggu dorang amik ammar . then bila dorang dah sampai abob ajak pergi tasek dan tngkap2 gmbar ! yeayy ! aktiviti kesukaan aku . tak smpi berape minit capture gmbr , hujan pun turun . spoil betull . then kita org pun msuk dlm kereta dan pusing pnya pusing eyna ajak pergi JUSCO . motif ? lepak lepak dan tngkp gambar .

setelah penat buat semua tuh , kita org decided nak blik , nak tahu aku smpi rumah pukul berapa ?? pukul 9pm doo ! that 1st time aku balik lmbat . mana tak nya , dgn kesesakan lalu lintas nya and kena hantar abob and the geng balik rumah and nak kene singgah rumah meen amik baju sbb dia nak tidur dkt 18 . time dlm kereta otw balik , ma dah berpuluh kali cll tnya asal tak blik lagi . smpi dah pnt nak jwb . --'
after smpi rumah itulah perkara yg pling nikmat . hahah , pnt gila satu hari berlepak dgn kwn2 baru dgn prangai abob yg gila2 tmbh lagi perangai aku , mmg gila habis !

meen edit :)

atas : berjln di jusco
tengah : menuju ke kereta
bawah : busy mencari burung hantu

i loikee !

 



traffic jam , so kiteorg guna ksempatan itu dgn baik ;)
  

driver yg bagus !


apbila bosan menguasai diri --'


good news ! cincin tu baru jumpa tahu


No comments:

Post a Comment