PENGIKUT SETIA ♥

Saturday, February 19, 2011

melepakk !



telah lama tidak update blogg ngengg , sbb ada masalah yg tak dpt dielakkan . okay selama seminggu ini aku setiap ptg WAJIB keluar , haha sbb kluar melepak bersama dgn kwn2 terbaru aku iaitu edan razlan dan kwn tak berapa baru iaitu anje . and2 aku pun ada lepak dgn my A lerr :)


and the best is dpt naik fixie juge ! mmg sgt happy at last dpt jgk ride fixie ohh , thanks to edan gila sbb baik bagi aku jahanam kan fixie dia :D dan ptg tadi masa gelak2 and lepak with die org aku tlah jatuh naik fixie , habis kaki aku sakit and fixie yg dipanggil BABY telah cedera lah pulak , sorry edan ! nnti ada duit aku tong2 kau baiki baby eh ? tuh je lah . tgok je lah gmbr2 ni.


edan razlan


lovely :)



baby

kabur dongg --'





No comments:

Post a Comment