PENGIKUT SETIA ♥

Saturday, February 5, 2011

berdating bersama yang tersayang *kakok !



pada hari ini kakak aku ajak pergi date dgn dia . hahah pelik pelik . maklumlah tgh kaya itu budak so dia pun ajak keluar lah , aku pun nak buat hw pun tertunda sbb nak date dgn dia . mula2 kitaorg pergi Plaza Masalam , ada cerita lucu nih time aku jln msuk kat pintu selipar aku boleh pulak putus ! ngekk ! aku pun menjerit kat situ then kakak aku gelak ? --' aku pun mntak kunci kereta then pergi lah sorang2 kat kereta park then amik kasot spare , fuhh . then lps beli shawl and baju kitaorg mkn , dia blanja lah kan . nak thu , time mkn kat Masalam tuh aku jmpa pelako crita HAQ , tahu ? ala bkan peranan utama yg pelakon umur lbih kurng aku jeh dia bdak2 fixie . cm nak mntak autograf je :D and pastu kakak ajak pergi tesco extra cari baju pulak, kdai tu kdai org thailand. owner kdai tu mintak number aku doh and main acah2 nak bagi brg ngn aku . euww ! aku cm nak lempang je lah kan muka dia --' then dia say byebye :) errr annoy ! then kakak aku ajak g ole2 beli telekung tapi tak jadi beli pnt je menapak ke ole2 bagai . bila tade program kitaorg pun pergi kedai kegemaran aku and kakak aku iaitu MY 1 SHOP ! hahah aku beli getah rmbut and gelang wayar talipon tuh sbb nak match kan dgn jam wane purplr . hahaha




orang sewel , macam nilah ^^
 


bersama kakak :)


my fav :)


tomeyy *ayat rempp :D


she's busy . me ?


No comments:

Post a Comment