PENGIKUT SETIA ♥

Wednesday, February 2, 2011

pulih kembali dari demam ! alhamdulillah :)

macam nilah aku bila dah sembuh :D




pertama sekali nak ucap alhamdulillah kpd Allah sbb aku dah pulih dari demam . nak kata 100% pulih tu tak lah tapi i feel better ! selama 5 hari aku demam akhirnya aku ada tenaga kembali utk mnjadi gila gila . haha *sempat lagi nih




punca pertama mungkin why aku demam sbb maybe cuaca panas and terkejut sbb skit tekak kot . selain itu , punca yg aku rasa aku dmm sbb aku rindu dengan ajiem kot :( yelah dah berapa hari tak meet ohh . kalau dulu2 kerap jgk kite org jumpa . tapi nseb baik boleh cll and text . hee , tapi still tak puas . kalau boleh nak hari2 jumpa . dah dah taknak cerita about my personal lebih2 .

okay kepada FRH LYN yg baik hati telah post sumthing yg sgt sweet , mybe sbb tu aku baik kotm . haha .
dan kpd friends yg IM said "get well soon" tu pun tak lupa jugak :)


GAMSAHABNIDA



No comments:

Post a Comment