PENGIKUT SETIA ♥

Tuesday, April 19, 2011

kawad kawad :)

kami gembira kerana menang :)
     asalamualaikum , FYI kor kadet polis perempuan telah memenangi pertndingan kawad peringkat daerah . dapt second place tapi okay what ? selama berapa juta hari entah training tanpa henti akhirnya membuahkan hasil pun . haha dan juga muka aku ? tak payah cerita lah kan , muka aku skg mmg telah ke alam yg lain iaitu sudah menjadi HITAM mcm apa jeh . hisshh seriously now after kawad aku nak sembuhkan muka aku yg asyik2 kena panas pada pagi dan ptg :( 


    nak cerita pengalaman 1st time bertanding kawad ni , okay pada pagi tuh aku gerak ke sekolah keseorngn . kena gerak awal pagi pertndingn sbb nk prepare . then pada pukul 8 senior suruh tukar baju pakai full uniform . nakk tahuu ? semasa operasi bertukar pakaian mcm2 prob timbul --' dengan butang aku longgar so ada lah adik junior nih betulkan dgn pin tudung ! selepas itu aku punye WHITEBELT err act addin punya . hahah .
    masa aku nak pakai whitebelt tuh sgt2 lah menaik kan darah aku ! yelah dah smpi ke tahap paling ketat tapi still longgar dekat perut aku . maybe aku tak mkn time tuh so agak slimm lah kan :D

    ignore orang belakang :D

     selepas maslah yg timbul selesai aku dan rakan pergi ke dtaran lestari utk buat sesi check2 uniform . sekali lagi !! aku jugak yg bermasalah :( sbb dorang gelakkan akan baju dan seluar aku yg diluar size aku , BESAR TAHU ! fyi itu baju kak mahirah so mmg lah besar , dia kan tinggi . cubalah faham . 


    oleh yg demikian , haha penanda wacana tak kena :p selepas kita org tiba di SAMBEST aku punya perut menjadi kecut yer sbb nervous yg teramat . harhar , yelah kan 1st time msuk kawad .aku ada tgok satu platun ni kan dari smk tuttt diaorg punya kawad aiyoo mantap tapi klajuan mereka sgt mnakutkan kami ohh . hahah mcm kena kejar anjing . opps sorry :) hentakan mereka best tapi formasi mereka --/ hee .



    after a hour ago kitaorg waited , tibalah giliran kitaorg untuk performed bhai . before start kitaorg baca doa supaya semua berjln lancar . selepas komander bagi arahan kitaorg dengn megahnya menuju ke gelanggang . time kawad punye kawad aku terasa mcm ada tak kena jelah kan . time jalan2 tuh aku ingat aku kentut doh , BUT ! rupanya seluar bahagia kaki TERKOYAK lah . aku dah panic kot tapi aku jadi pro aku hantam jelah , koyak pun koyak lah . lucky sbb juri tak nmpak doh .

    after selesai kami berarak kluar dari gelanggng , dah lah penat then kena bumping --' mmg BEST ! ni tgok lah certain gambar yg sempat saya tngkp . nak citer lebih2 pun mcm mls je . haha

    konsi kongsi

    ada polis pose mcm nih ??


    KADET POLIS



    dapat murah jadi saya beli :)

    No comments:

    Post a Comment