PENGIKUT SETIA ♥

Saturday, April 2, 2011

my birthay :)


terkejut ? hahah
 hey ! lama gila tak update blog and open FB duhh -- sebab ? haha tak perlu tahu .
pada 26 march yg lalu adalah merupakan hari jadi aku ! wahh dah tua rupanya aku kan , 3hari aku smbut hari jadi aku bersama kawan2 . baling tepung tu mestilah kena adakan . yang tak boleh blah ada ke patut budak lelaki kelas aku cmpak tepung dengan bercampur air hujan kat muka aku ? OMG nak marah tak boleh sbb hari jadi aku so apa yg mampu aku buat hanyalah tersenyum :)

tapi aku bnyak habiskan masa 3hari itu bersama BFF aku iaitu UMMI dan ATIKAH seronok betul hang dgn dorang . kiteorg pergi pakli , karaoke sampai suare aku pun dah mcm rock :D then after buat aktiviti yg mnyihat kan tuh aku pun lepak dekat skatepark lah bersama BFF aku tu .

masa tepat 12 tgh mlm kan berlambak message wish from kawan2 aku . hahah smpi nk reply thanks pon phone aku hang sbb bnyak message msuk then dan2 tu jgk aku sibuk menaip thanks . lepas dah settle reply thanks kat kawan2 yg wish melalui telefon aku text dgn ummi . kiteorg berchatting pasal , emm can't tell . secret to secret :) pukul 3am baru aku tidur .

 dan pada harijadi aku tuh , kebetulan pda harijadi aku ada latihan kwad , so majoriti ahli KP wish birthay kat aku , happy nya hari tuh . habis kawad aku ajak ummi stay rumah aku smpi ptg sbb ptg tuh nk pergi skatepark main tepung . AGAIN! haha , lepas tuh aku jumpa my beloved siapa lagi Ajiem lah .
masa aku dgn ummi nk blik ajiem suruh wait kjp so aku pun wait lah . aku suruh ummi blik dgn zaf . a few minutes ajiem telah mengejutkan aku dgn hadiah harijadi yg sgt comel . dia kata sama dgn warna jam , purple . aku pun dgn senyum lebar kata thanks sayang . hahah , happy sgt dpt hadia tu :) comel ! mcm aku . hahah


 

mangsa keadaan --

bestfriendforever <3

hahaha

dia lah pembaling tepung terkejam !

omey

smart tak ? haha

lovely :)

atikah & ummi


gf zafwan :D


okay dah puas tgok gambar ? bagus bagus :)
now i wanna share about sweet thing ! kan bila birthay dapat free call kan ? so aku gunakan
oppurtunity tu dgn call my Ajiem , nak tahu tak apa dia buat ? korang pun tahu dia kan penyanyi yg belum popular lagi . haha
so dia nyanyi kat aku sempena birthay aku , sangat lah bestt kan . aku time call dia aku asyik tersengih jeh .
our conversation began with his sulking with me sbb ? adalahh . then after im apologize with him , apalagi dia pun cair :D
after that , he's play his guitar . mula2 igt dia saja nak memekak tpi dia dendangkan rentak HAPPY BIRTHAY tuh .
after that , he sang *GRENADE *ONE IN A MILLION *BILA CINTA dengan lagu ape ntah . tak ingat .
besok nya aku terus story dekat ummi , when he sang song 4 me , aku pun record lah guna phone , mula2 dia tak bagi sbb malu tapi aku nak jugak ! b4 sleep aku must dgr rocording tu . hahaha
THANKS BIE <3


No comments:

Post a Comment